Δείγματα απο παρουσιάσεις:)

2013-08-21 15:38

Γεια σας!Σήμερα θα σας δείξω δείγματα απο παρουσιάσεις που με εντυπωσίασαν!!!!!!

 

 

 

 

  Ισαβελλα |13| Directioner/Vampire

 

Προσοχηη! Κρητικια εδωωω:3

 

 

 

 

Wishlist:D

 

 

 

Τα πραγματικα ατομα που αξιζουν εδω μεσα:

~Μαριτινα~

~Αννα~

~Ντενια~

~Νεφουζ~

~Μαρια~

~Ασπα~

~Σια~

~Δημητρης~

~9ανος~

~Κατερινα~

~Μιραντα~

~Στελλινα~

~Ηλιαννα~

~Mαγδα~

~Ειρηνη~

~Κικη~

~Δεσποινα~

~Στελιος*-*~

I just love uu guys... <3

 

 

 

 

 

 

 

ο Μπομπ και η παρεα του.. :Ρ

 

 

▌▌▌▌▌▌▌▌Eλευ9ερη αλλα ψηλωερωτευμενη ;| ▌▌▌▌▌▌▌


♥MISS.MARY.LOVE♥

♥mirada.prasini♥

♥aspa_ousa♥

♥kleopatra1821♥

♥ireneGosin♥

♥emmi-angel♥

♥despo-star123♥

♥MissMagda710♥

♥MaritinaLOVES♥

_______________________

 


Ραφα εδωω:*♥ Δυσκολη γυναικα ειμαι εγω ^.^

 


~Μου αρεσουν οι κοντοι,γιατι απλα ειναι σεξυ!:)~

 

Στελιος♥ Ενα ομορφο προσωπο χιλιες λεξεις;Ρ♥ Μα γιατι να εισαι το ΠΙΟ ~!ΤΕΛΕΙΟ!~ Αγορι που θα ειχα ποτε στην ζωη μου?!^.^♥ ΓΙΑ-ΤΙ?♥

Εχεις καρδια,συναισθηματα,χαρακτηρα ολα τα καλα εσυ ΚΑΙ μονο ΕΣΥ♥ Εισαι τοσο οριμος απο τα αλλα τα αγορια:*♥ Και μην πεις πως δεν εισαι-.-''!♥ Γιατι διπλα μου την εχω την παντοφλααα*.*♥ χα0χα0χα0:")♥ Να ξερεις μοναχα πως σε αγαπαω♥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ^.^♥

 

#Στελιος

#smileboy01

#5.6.2013 :D☺

#2ΜΗΝΕΣ!

 

 

Του χρονου στην αγκαλια του πριγκιπαΜΟΥ♥

Χιοοοοοοοοοοος♥ Σου'ρχομαιι*.*♥

 

Τον ψηλο τον εχεις για να σου αλλαζει τις λαμπες...:Ρ

Τον κοντο για να σου αλλαζει τα φωτα:D♥;)

 

 

♥-♥ ❣Belieber❣ εδω περαααααααααααααα♥

 

 

Δεν ειμαι κακιαα:Ο♥ Στελνετε chat :D♥

 

❤Αγαπαω οσους με αγαπουν! Οι αλλοι να παν να ..... γαργαληθουν^ο^❤

 

 

 

Chek my bazaar:D

Join in my club:D

ADD me:D

 

 

Don't copy ... :@ COPY=REPORT :D Μην αντιγραφετε ΓΕΝΙΚΩΣ-.-! Μια ακομα να δω την εχεσε ο γαιδαρος!:@

 

20/8 ;)♥ Δεν την ξεχναω αυτην την μερα που μιλησαμε και απο ενα ΓΕΙΑ♥ ( με καρδια ;) ) ♥ Γειναμε κολλητεςς:")☻♥ ΒικαραααααΜΟΥ^.^♥ ΖουζουναααααΜΟΥ☻♥ Σαγαπααααω^.^☻♥

 

 

Κολλ : Βικη♥(ntiki2) , Ντενια♥(popaki5) , Σοφια♥ (Eliza...Eliza) , Κωστας♥(kwstakistar) Ξενια♥(Evi_evoula124) , Ελενη♥(elenicoolBest) , Μικελ♥(Dogmikel) , Αντωνια♥(EvaΓλυkia) , Κωστας♥(kwstas_re_) , Σουλα♥(Misssoula1996) , Μαριννα♥(marina...1Diva)


 

:'(Ειμαι μια αποτυχημενη κοπελα:'(♥ :'/ Οσοι ξερουν , ξερουνε!;(♥ Απλα να με αγαπατε οσο σας αγαπαω εγω :)♥ Μονο αυτο θελω απο εσας:")♥

 

Να και τα σκατουλιαΜΟΥ*-*♥ Σας αγαπαωωω ρειι^.^♥

 

Αλεξανδρα♥/Εγω♥/Κωστας♥

Αλεξανδρα♥/Εγω♥

Περιμενω και αλλες πικες με φιλους*.*☺ Αιντεε να βγαλουμε :*♥

 

 

 

 

 

 

 

Hᴀᴛᴛᴇʀs!Mᴀᴋᴇ ᴍᴇ ᴀ ғᴀᴍᴏᴜs:D♥


__________________________________________

 

—————

Πίσω